Polityka jakości

ZEM TO NAJWYŻSZA JAKOŚĆ USŁUG
 

Jakość jest głównym wyznacznikiem naszej pracy. Mamy świadomość, iż gwarancją naszego sukcesu jest satysfakcja naszych Klientów. Wszystkie nasze działania zmierzają, do spełnienia oczekiwań i wymagań Klientów w proponowanej przez nas ofercie usług szkoleniowo-doradczych.

ZESPÓŁ EKSPERTÓW MANAGER pracuje w oparciu o następujące standardy:

  • W zakresie zarządzania projektami: standardy PRINCE2  

  • W zakresie coachingu: standardy ICF (International Coach Federation)
  • W zakresie realizacji szkoleń, doradztwa i zarządzania organizacją: 

 
  • System Zarządzania Jakością wg normy ISO 9001:2015 (certyfikat IQNet)

 
  • Kodeks Dobrych Praktyk, Standard Usług Szkoleniowych Polskiej Izby Firm Szkoleniowych
   

 

Gwarantem wysokiej jakości usług szkoleniowych są również nasi Klienci. W ciągu ponad 20 lat istnienia firmy przeszkoliliśmy ponad 50 000 osób z blisko 8 tysięcy przedsiębiorstw, urzędów i instytucji. To właśnie nasi Klienci i ich opinie wyrażone w referencjach i ankietach poszkoleniowych  dają nam wiedzę i potwierdzenie, że nasza praca i zaangażowanie spełniają najwyższe standardy i wymagania Klientów.


Certyfikat ISO
Certyfikat IQNet
Członek Założyciel PIFS

Masz pytania?
Zadzwoń lub napisz!

Zaufało nam już ponad 10 000 FIRM I INSTYTUCJI