Szkolenia otwarte

Tytuł szkolenia:

TRENING MEDIALNY - kontakty z mediami w praktyce

Kiedy:
data
20.11.17
1 dzień
9:00-15:00
Gdzie:
mapa
Dlaczego warto ?

Vademecum współpracy z  dziennikarzami,  mediami internetowymi oraz social media.

Opis szkolenia:

Adresaci: Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób pracujących w administracji publicznej i sferze biznesu(m.in. specjaliści PR, kierownicy jednostek samorządowych, kadra zarządzająca, pracownicy oddelegowani do kontaktów z mediami i dialogu z mieszkańcami) , którzy mają w zakresie obowiązków służbowych kontakt z szeroko rozumianymi  mediami lub będą musiały taki kontakt podjąć w razie wystąpienia sytuacji kryzysowej. 

Korzyści Treningu medialnego: 
Dzięki praktycznym wskazówkom, konkretnym umiejętnościom oraz podstawom wiedzy z zakresu public i media relations uczestnicy szkolenia:
•    będą potrafili swobodnie i skutecznie poruszać się w przestrzeni komunikacji ze społeczeństwem i mediami. 
•    Będą potrafili zredukować stres zwłaszcza w obliczu kryzysu i konstruktywnie budować wizerunek podmiotu, który reprezentują zarówno poprzez media (kontakt z dziennikarzami telewizyjnymi, radiowymi, prasowymi) jak i samodzielnie (organizując akcje promocyjne, bezpośredni kontakt z mieszkańcami/klientami). 

Cele Treningu medialnego: 
    Ćwiczenie praktycznych umiejętności wypowiadania się dla mediów  I sprawnej komunikacji z mediami
    Zapoznanie się z narzędziami przydatnymi przy przygotowywaniu wypowiedzi pisemnych, rozmów z dziennikarzami i/lub wystąpień przed kamerą.
    Nabycie umiejętności opanowywanie napięcia, stresu i tremy
    Jak przygotować się do rozmowy z dziennikarzem w studio radiowym, przed kamerą 
    Jak przygotować się do wystąpienia
    Jak przygotować się do konferencji prasowej
    Zapoznanie się z taktyką radzenia sobie z trudnymi pytaniami podczas wywiadu

 

Trener:
Program:

1.    Prawo prasowe czy niepisane zasady - czyli o tym na czym oprzeć warsztat pracy. 
2.    Dobra strategia to krótka strategia – czyli o tym jak nie popełniać błędów w komunikacji, jak dobrać odpowiedni do tematu kanał przekazu informacji oraz jak przypadkowo nie generować kryzysów wizerunkowych.
3.    Im wyższa góra tym trudniejsza wspinaczka - czyli o strukturze rynku medialnego i zasadach współpracy z różnymi typami mediów i dziennikarzy. 
4.    Czy wiesz co chcesz powiedzieć? – czyli o tym jak świadomie konstruować przekaz zależnie od odbiorcy i treści komunikatu. 
5.    Przepis na dobrą setkę – praktyczne kompendium wskazówek do swobodnego zachowania się przed kamerą.
6.    Czego możemy nauczyć się od Karlsona z Dachu, czyli zbiór zasad w praktyce administracji publicznej,  którymi należy się kierować w codziennej pracy. 
7.    Człowiek uczy się na błędach –  czyli pytaj i nie popełniaj błędów, które zrobili inni. 

 

CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:

  • klimatyzowana sala szkoleniowa w centrum Krakowa
  • szkolenie realizowane przez praktyka Eksperta ZEM
  • lunch
  • przerwy kawowe
  • autorskie materiały szkoleniowe
  • certyfikat
  • e-konsultacje po szkoleniu
  • pomoc opiekuna szkolenia przez cały czas pobytu w Krakowie - doradzamy, jak milo i efektywnie spędzić czas po szkoleniu

Udostępnij:

Kontakt ws. szkolenia:

Aneta Sowińska-Dudek Manager ds. szkoleń
511-624-964

Zgłoszenie
Miasto:
Termin szkolenia:
20.11.17
Inwestycja:
590 PLN netto
Rabat:
2 uczestników - 5%
3 uczestników - 10%
więcej - porozmawiajmy
Masz pytania?
Zadzwoń lub napisz!

Zaufało nam już ponad 10 000 FIRM I INSTYTUCJI