Tytuł szkolenia:
Budowanie autorytetu menadżera, trudne rozmowy, sztuka porozumiewania się
Kiedy:
9:00-15:00
Gdzie:
Szkolenie online,
wirtualna sala szkoleniowaDlaczego warto ?
Warsztat realizowany z wykorzystaniem metodyki Insights Discovery®
Szkolenie w formie webinarium – wirtualnego szkolenia nadawanego na specjalnie przygotowanej platformie. Transmisję można odbierać z komputera, tabletu oraz telefonu wyposażonego w głośnik z dostępem do internetu. Uczestnicy będą na żywo brali udział w szkoleniu z możliwością zadawania pytań. Podczas szkolenia poza widokiem wykładowcy będą również dostępne prezentacje i materiały którymi będzie zarządzał Ekspert.
Na 2 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia wysyłamy do Państwa informację mailową z linkiem do logowania na platformę szkoleniową oraz materiały szkoleniowe.
|
Harmonogram szkolenia |
8.30-9.00 |
Logowanie do systemu |
9.00-11.30 |
Transmisja online – szkolenie |
11.30-12.00 |
Przerwa na kawę |
12.00-13.30 |
Transmisja online - szkolenie |
13.30- 15.00 |
Transmisja online – odpowiedzi na pytania czat/audio zakończenie szkolenia |
Korzystamy z najnowszych i najpopularniejszych platform szkoleniowych
Opis szkolenia:
Jedną z kluczowych umiejętności menadżera jest budowanie autorytetu wśród swoich podwładnych. Autorytet kształtuje obraz menadżera jako profesjonalisty i eksperta ale także jako zaufanej osoby umiejącej prowadzić najtrudniejsze rozmowy ze swoimi pracownikami.
Szkolenie adresowane jest do menadżerów stawiających na własna efektywność i rozwój osobisty.
Głównym celem szkolenia jest dostarczenie:
Wiedzy z zakresu:
diagnozy własnego potencjału i poszukiwanie czynników wspierających rozwój uczestników,
zasad budowania autorytetu,
zasad poprawnej komunikacji interpersonalnej
Umiejętności z zakresu:
zastosowania pozytywnej komunikacji interpersonalnej w codziennej pracy
przekazywania pracownikowi informacji zwrotnej
określania swoich mocnych i słabych stron
Postaw z zakresu:
budowania formalnego i nieformalnego autorytetu wśród podwładnych
rozwijania umiejętności komunikacji interpersonalnej w kontekście rozmów z pracownikami.
Metody szkoleniowe:
Szkolenie jest prowadzone metodami warsztatowymi, aktywizującymi uczestników.
Metody opierają się na zasadzie „nauki przez doświadczenie” pozwalającej uczestnikom szkolenia w praktyczny sposób poznać i zastosować przyswajane narzędzia i techniki z zakresu szkolenia.
W ciągu całego szkolenia prowadzony jest trenerski monitoring uczestników i przekazywane informacje zwrotne modelujące pożądaną postawę i umiejętności.
Metody / techniki / narzędzia, stosowane podczas tych warsztatów:
- Ćwiczenia: indywidualne, w parach, w grupach
- „Case study’s” - analiza trudnych sytuacji biznesowych z pracy uczestników
- Przykłady i trudne przypadki z archiwum trenera
- Praca z kamerą video
- Symulacje biznesowe
- Dyskusje moderowane
- „Energetyzery”
- Mini wykłady
Trener:
Małgorzata Pelczar
- Dyrektorka ZEM.edu.pl
- Akredytowana Trenerka Biznesu (Poziom Profesjonalisty).
- Coach International Coach Federation (ICF).
- Strengths Community Coach (Talenty Gallupa) Moje TOP 5: Empatia, Optymista, Maksymalista, Zbieranie, Elastyczność.
- Certyfikowana Konsultantka Insights Discovery ®
- Moderatorka Design Thinking
- Facylitatorka Action Learning
- Trenerka na studiach typu Master of Business Administration (MBA)
- Trenerka dydaktyków i nauczycieli akademickich
- Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Uniwersytetu Pedagogicznego w Krakowie a także, cieszących się dużym uznaniem prestiżowych szkół coachingowych i trenerskich.
Program:
1. Lider w organizacji
• Kim jest lider – rola i zadania menadżera we współczesnej organizacji
• Style przewodzenia ludźmi
• Władza a autorytet – lider formalny i nieformalny
• Jaki styl przewodzenia wybrać – orientacja na ludzi vs orientacja na zadania
2. Budowanie autorytetu a cechy lidera i żródła autorytetu
• Autorytet wiedzy
• Autorytet pozycji
• Autorytet osobowości
• Autorytet władzy
• Autorytet emocjonalny
3. Budowanie autorytetu a tworzenie reguł
• Stworzenie bezpieczeństwa funkcjonalnego
• Określenie ram współpracy
• Określenie zasad komunikacji w grupie i z menadżerem
• Charakter relacji menadżera ze współpracownikami
4. Budowanie autorytetu a komunikacja menadżera z zespołem
• Style komunikacyjne menadżera – w jaki sposób dopasować się do rozmówcy
• Czym jest i jakie ma znaczenie aktywna komunikacja menadżera z zespołem?
• Kreowanie kultury konstruktywnej informacji zwrotnej w zespole. Metody przekazywania krytyki i pochwał
• W jaki sposób przekazać niepopularną decyzje nie tracąc autorytetu?
5. Asertywna komunikacja z pracownikami
• Czym jest komunikacja asertywna
• 3 podstawowe czynności komunikacje
• Bariery w komunikacji
6. Omówienie procedury rozmowy z pracownikami
7. Typy „trudnych” rozmów z pracownikami
8. Ćwiczenia rozwijające umiejętność skutecznej rozmowy z pracownikami
9. Informacja zwrotna i jej rola w rozmowie z trudnymi pracownikami
10. Prowadzenie motywujących rozmów z pracownikami – ćwiczenie z kamerą
CENA SZKOLENIA OBEJMUJE:
- szkolenie realizowane przez praktyka Eksperta ZEM
- certyfikat
- e-konsultacje po szkoleniu
- darmowa sesja coachingowa dla zainteresowanych
- autorskie materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
- dostęp do platformy szkoleniowej
- udział w profesjonalnym szkoleniu on-line
Kontakt ws. szkolenia:
Ewa Zatorska-Kuś Specjalista ds. szkoleń
Tel:517-842-883